Ελένη Μενεγάκη- Αυτό το εμβόλιο έκανε μετά από την τρομάρα που πήρε

0 Min Read

Σας έγραψα για την ανησυχία της Ελένης Μενεγάκη όταν η Λιλίκα, η πεθερά της, νόσησε από έρπητα ζωστήρα. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά όμως η Ελένη τρόμαξε τόσο από την ασθένεια που αποφάσισε να κάνει και εκείνη το εμβόλιο για την συγκεκριμένη αρρώστια.

  • Έτσι και έγινε. Σύμφωνα με πληροφορίες την πρώτη μέρα είχε μια αδιαθεσία από το εμβόλιο αλλά ήταν παροδική.
Share This Article