Με στρινγκ μαγιό στην παραλία του “Survivor” – “Έχω τα καλύτερα οπίσθια”
Share
0 Min Read
SHARE
Μετά τα πρώτα επεισόδια του Survivor είδαμε επιτέλους και τα σχετικά πλάνα με τις κοπέλες να κάνουν γυμναστική στην παραλία και βουτιές στην θάλασσα, με την κάμερα προφανώς να έχει… κολλήσει πάνω τους.