Αδειάζει η Αθήνα – Πάνω από 36.700 οχήματα πέρασαν τα διόδια της Κορίνθου. Γεμάτα τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ

1 Min Read

Οι χριστουγεννιάτικες διακοπές ξεκίνησαν για τους περισσότερους και στις εθνικές οδούς δημιουργήθηκαν ουρές οχημάτων, λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα.Πολλοί εκμεταλλεύτηκαν το εορταστικό τετραήμερο και εγκατέλειψαν το κλεινόν άστυ.

 

 

  • Σύμφωνα με ενημέρωση, από τις 06:00 σήμερα το πρωί μέχρι τις 18:00 το απόγευμα από την Αθηνών Λαμίας πέρασαν 34.647 οχήματα, ενώ από την Αθηνών-Κορίνθου 36.794.

 

Οι αριθμοί σε σύγκριση με το 2022 είναι αυξημένοι. Πέρυσι από την Αθηνών-Λαμίας πέρασαν 23.117 οχήματα και από την Αθηνών-Κορίνθου 21.558.

Share This Article