Τραγωδία στα Τέμπη – «Σας ευχαριστώ που προσεύχεστε για το παιδί μου»

2 Min Read

Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας ο 20χρονος Γεράσιμος o οποίος είναι ο μοναδικός επιζώντας από το πρώτο βαγόνι της μοιραίας αμαξοστοιχίας στα Τέμπη, με τους υπόλοιπους επιβάτες του βαγονιού να βρίσκουν τραγικό θάνατο.

Share This Article