Γιατί η Μπαντόσα ξεφτιλίζει τον Τσιτσιπά – «Υπέφερα μαζί του»

2 Min Read

Η Πάουλα Μπαντόσα άνοιξε ξανά το κεφάλαιο της σχέσης της με τον Στέφανο Τσιτσιπά και όσα αποκάλυψε μόνο απαρατήρητα δεν πέρασαν. Λίγους μήνες μετά τον οριστικό χωρισμό τους, η Ισπανίδα τενίστρια μίλησε για πρώτη φορά τόσο ανοιχτά, αφήνοντας σαφείς αιχμές για το παρασκήνιο που, όπως υποστηρίζει, βίωσε κατά τη διάρκεια της σχέσης τους.

  • Λίγο πριν από την έναρξη του Γουίμπλεντον, η Μπαντόσα έκανε λόγο για μια περίοδο γεμάτη τοξικότητα, τονίζοντας ότι δεν επρόκειτο μόνο για αγωνιστικά ή προσωπικά προβλήματα, αλλά για καταστάσεις που, όπως είπε, γνώριζαν και άλλοι άνθρωποι του τένις. «Όλα θα βγουν στο φως», ήταν η χαρακτηριστική φράση της, αφήνοντας πολλά ερωτήματα αναπάντητα.

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε και η αναφορά της στον Απόστολο Τσιτσιπά. Η ίδια σχολίασε το βίντεο που κυκλοφόρησε στα social media, στο οποίο φαίνεται να τον κοιτάζει με ιδιαίτερα έντονο βλέμμα. «Το πρόσωπό μου τα λέει όλα. Αυτό το βίντεο είναι η σύνοψη των πάντων», δήλωσε, υποστηρίζοντας ότι όσοι ήταν παρόντες γνωρίζουν ακριβώς τι είχε συμβεί.

Οι δηλώσεις της αναμένεται να προκαλέσουν νέο κύκλο συζητήσεων γύρω από τη σχέση του πρώην ζευγαριού, καθώς για πρώτη φορά η Ισπανίδα αφήνει να εννοηθεί πως πίσω από τον χωρισμό υπήρχαν γεγονότα που μέχρι σήμερα δεν είχαν γίνει γνωστά.

Share This Article