Ο Μάρκος Σεφερλής βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» και, όπως συνηθίζει, μίλησε χωρίς φίλτρα.
Ο ηθοποιός και παρουσιαστής αναφέρθηκε στην καθημερινότητά του, στα επαγγελματικά του σχέδια, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τον εαυτό του μέσα στα χρόνια.
Η ατάκα που ξεχώρισε ήταν ξεκάθαρη: «Δεν με έχω απογοητεύσει ποτέ και μπράβο μου».
Μια φράση που δείχνει την αυτοπεποίθηση με την οποία πορεύεται, αλλά και την πίστη του στις επιλογές του, παρά την κριτική που κατά καιρούς έχει δεχθεί. Ο Σεφερλής έχει μάθει να προχωρά με τον δικό του τρόπο.
Δεν κρύβει ότι πιστεύει στη δουλειά του, στο κοινό του και στη διαδρομή που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια στην τηλεόραση και στο θέατρο.
Σε έναν χώρο όπου οι απόψεις συχνά διχάζουν, εκείνος δείχνει να πατά γερά στα πόδια του.
Και αυτό ακριβώς ήταν το μήνυμα της παρουσίας του: να στηρίζεις τον εαυτό σου, να αντέχεις την πίεση και να συνεχίζεις.
