Η Μυτιλήνη παραμένει βυθισμένη στο πένθος για τον άδικο χαμό της 36χρονης γιατρού Μάγδας, η οποία έφυγε από τη ζωή λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της, αφήνοντας πίσω ένα νεογέννητο μωρό, τον σύντροφό της και μια ολόκληρη κοινωνία που αδυνατεί να πιστέψει την τραγική εξέλιξη.
Ενώ όλοι περιμένουν το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης που θα δώσει απαντήσεις για τα ακριβή αίτια του θανάτου της, ο άνθρωπος που μοιράστηκε μαζί της τη ζωή προχώρησε σε μια ανάρτηση που λυγίζει ακόμη και τους πιο ψύχραιμους.
- Με λόγια γεμάτα αγάπη, πόνο αλλά και αξιοπρέπεια, υπόσχεται πως το παιδί τους θα μεγαλώσει όπως ακριβώς θα ήθελε εκείνη.
«Η αγάπη μου για σένα θα είναι παντοτινή. Το παιδί μας θα μεγαλώσει με το ίδιο ήθος, τις ίδιες αξίες και την ίδια αγάπη για τον συνάνθρωπο που σε χαρακτήριζαν. Σου υπόσχομαι πως θα ακολουθήσω το παράδειγμά σου και θα συνεχίσω να υπηρετώ τον άνθρωπο με την ίδια αφοσίωση και ανιδιοτέλεια που υπηρέτησες κι εσύ», έγραψε συγκλονίζοντας τους πάντες.
- Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 18:00, στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Σκοπέλου.
Σε μια κίνηση που αντικατοπτρίζει την προσφορά και την προσωπικότητα της άτυχης γιατρού, η οικογένεια ζήτησε αντί στεφάνων να συγκεντρωθούν χρήματα για την αγορά ιατρονοσηλευτικού εξοπλισμού για μονάδα του Εθνικού Συστήματος Υγείας, ώστε ακόμη και μετά τον θάνατό της να συνεχίσει να προσφέρει ζωή και ελπίδα σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
