Λιβάνιος – Εκτός λογαριασμών ρεύματος τα δημοτικά τέλη από το 2028

1 Min Read

Ο Θοδωρής Λιβάνιος προανήγγειλε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο είσπραξης των δημοτικών τελών, ανακοινώνοντας ότι από την 1η Ιανουαρίου 2028 αυτά θα πάψουν να εισπράττονται μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας.

Σύμφωνα με τον υπουργό, η μεταρρύθμιση υλοποιείται έπειτα από αιτήματα τόσο των εταιρειών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας όσο και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με στόχο τη δημιουργία ενός πιο σύγχρονου, διαφανούς και αποτελεσματικού συστήματος είσπραξης.

Κατά τη μεταβατική περίοδο, οι δήμοι θα προετοιμαστούν για την εφαρμογή του νέου μοντέλου, αναπτύσσοντας τις απαραίτητες υποδομές και διαδικασίες ώστε η μετάβαση να πραγματοποιηθεί ομαλά.

Η αποσύνδεση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι πολίτες εξοφλούν τις σχετικές υποχρεώσεις τους, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η απλούστευση των διαδικασιών και η ενίσχυση της οικονομικής αυτοτέλειας των δήμων.

Share This Article