Μεταμεσονύχτιο θρίλερ με τον Λιάγκα – Οριστική ρήξη με τον ΑΝΤ1 ή ελιγμός;

1 Min Read

Έντονο παρασκήνιο λίγο πριν το φινάλε της φετινής σεζόν και ενώ ο Γιώργος Λιάγκας δεν έχει ακόμη υπογράψει στον ΑΝΤ1. Χθες αργά το βράδυ ο παρουσιαστής του «Πρωινού» έκανε μια αινιγματική ανάρτηση γράφοντας «Ύψιστο αγαθό η Ελευθερία» προσθέτοντας δε με νόημα «Με όποιο τίμημα».

 

  • Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως το κλίμα μεταξύ του παρουσιαστή παραμένει τεταμένο καθώς παρά την αποδοχή της μεγάλης μείωσης του μπάτζετ εκ μέρους του Λιάγκα αλλά και της θυσίας Κατσαρίδη ως σύγχρονης «Ιφιγένειας» το κανάλι δεν κάνει πίσω σε τίποτα από τα προαπαιτούμενά του και ζητά το αιματηρό πλάνο να εφαρμοστεί μέχρι τέλους.

 

Την ίδια στιγμή άλλες πληροφορίες αναφέρουν πως όπως έχουν πια διαμορφωθεί οι καταστάσεις ο Λιάγκας εξετάζει πλέον πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να μείνει εκτός τηλεόρασης για την επόμενη σεζόν καθώς μια μεγάλη μείωση στις αμοιβές του θα τον δυσκολέψει πάρα πολύ στις όποιες μελλοντικές του διαπραγματεύσεις με την αγορά.

 

Αν βέβαια αυτή ανοίξει και δεν κλείσει περισσότερο μέσα στα επόμενα δύο χρόνια…

Share This Article