Ο Ιβάν Σαββίδης έγινε 67 και στον ΠΑΟΚ δεν το άφησαν να περάσει έτσι. Με ένα post γεμάτο συναίσθημα (και μπόλικη αποθέωση), ο Δικέφαλος τίμησε τον άνθρωπο που –όπως λένε– άλλαξε την ιστορία του συλλόγου. Και κάπου εδώ δεν χωράνε πολλά: από την Τούμπα της αμφισβήτησης, στην Τούμπα των τίτλων και των μεγάλων στιγμών.
Γιατί είτε τον αποθεώνεις είτε τον κρίνεις, ένα είναι δεδομένο — ο Σαββίδης δεν πέρασε ποτέ απαρατήρητος. «Έφερε τη χαρά, έχει το όραμα, πάει για κορυφές», λέει το μήνυμα. Και το πιστεύουν. Γιατί στον ΠΑΟΚ ο πρόεδρος δεν είναι απλά διοικητικός. Είναι παρουσία, είναι ένταση, είναι σημείο αναφοράς. Και το σημαντικότερο. Είναι “τεμέτερον”.

