Τέλος η “σημαία” του Παναθηναϊκού – Ο Ανδρεόπουλος επιβεβαίωσε την αποχώρησή του

1 Min Read

Ο Παναθηναϊκός σήκωσε το Κύπελλο Ελλάδας στο βόλεϊ μετά από 16 χρόνια και έκλεισε μια εκκρεμότητα που «πονούσε». Μαζί του, ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος συμπλήρωσε το παζλ των τίτλων του, γράφοντας ιστορία με εννέα κατακτήσεις σε έξι χρόνια.

  • Ένας προπονητής που κράτησε όρθιο τον σύλλογο στα δύσκολα και τον έφερε ξανά στην κορυφή. Και όμως… το τέλος πλησιάζει. Ο ίδιος αποκάλυψε πως στο φινάλε της σεζόν θα αποχωρήσει, βάζοντας τίτλους τέλους σε μια 12ετή διαδρομή. Αν φύγει με πρωτάθλημα… θα φύγει σαν σημαία του Παναθηναϊκού.

 

 

 

Τα τρόπαια του Δημήτρη Ανδρεόπουλου με τον Παναθηναϊκό

  • Πρωταθλήματα Ελλάδας: 3 (2020, 2022, 2025)
  • Κύπελλο Ελλάδας: 1 (2026)
  • League Cup: 4 (2020, 2022, 2023, 2024)
  • Super Cup: 1 (2022)
Share This Article