Αγρίνιο ΤΩΡΑ- Με σανό και κοπριά πήγαν στα γραφεία βουλευτών της ΝΔ αγρότες από το μπλόκο

1 Min Read

Σε διαμαρτυρία στα γραφεία των βουλευτών Αιτωλοακαρνανίας της ΝΔ στο Αγρίνιο προχώρησε αντιπροσωπεία αγροτών από το μπλόκο Αγγελοκάστρου.΄

Όπως αναφέρει το agrinionews, οι αγρότες, κρατώντας σάκους με σανό και κοπριά και τελάρα με πορτοκάλια, έφτασαν στο κέντρο της πόλης.

Αρχικά πήγαν στο γραφείο του βουλευτή και υφυπουργού Κώστα Καραγκούνη. Αφού εξέφρασαν τα αιτήματά τους, έριξαν σανό και κοπριά στον χώρο.

Στη συνέχεια, οι αγρότες πήγαν στο γραφείο του έτερου βουλευτή Θανάση Παπαθανάση. Ωστόσο η πόρτα ήταν κλειστή και η αντιπροσωπεία θυροκόλλησε τις ανακοινώσεις με τα αιτήματά τους.

Share This Article