Θεσσαλονίκη – Πλήρωμα ιδιωτικού ασθενοφόρου έκλεψε καρδιογράφο από νοσοκομείο

1 Min Read

Δύο άτομα, μέλη πληρώματος ιδιωτικού ασθενοφόρου που μετέφερε ασθενή στο νοσοκομείο «Άγιος Παύλος», στη Θεσσαλονίκη, κατηγορούνται ότι έκλεψαν έναν καρδιογράφο.

  • Η κλοπή φέρεται να έγινε κατά την αποχώρηση τους από το νοσηλευτικό ίδρυμα αφού μετέφεραν ασθενή.

Ως δράστες κατηγορούνται μία 37χρονη κι ένας 44χρονος, εις βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία.

  • Το ασθενοφόρο μαζί με τον καρδιογράφο, η αξία του οποίου προσδιορίζεται σε 1.800 ευρώ, κατασχέθηκαν από κλειστό χώρο στάθμευσης που χρησιμοποιούσε η 37χρονη στην περιοχή των Πεύκων.
Share This Article