Θεσσαλονίκη – Λεωφορείο πήρε φωτιά εν κινήσει – Πρόλαβαν να βγουν οι επιβάτες

1 Min Read

Φωτιά ξέσπασε σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Σερρών που βρισκόταν εν κινήσει στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης το πρωί της Κυριακής (11.5.25).

Η φωτιά ξέσπασε στις 10:30 σε λεωφορείο που εκτελούσε τη γραμμή 58 του ΟΣΕΘ, κινούταν στην οδό Σταδίου στο Πανόραμα, στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής.

Ξαφνικά από το λεωφορείο άρχισαν να βγαίνουν καπνοί και οι επιβάτες έσπευσαν να κατέβουν από το όχημα. Ευτυχώς, δεν κινδύνευσε κανείς.

Στο σημείο έσπευσαν πέντε οχήματα της Πυροσβεστικής με 12 πυροσβέστες, οι οποίοι και έσβησαν άμεσα τη φωτιά.

Share This Article