“Big Brother” – Έξαλλη η Νάνσυ με την υποψηφιότητα αποχώρησης. «Θέλω να αποχωρήσω»

0 Min Read

Πρώτη και από νωρίς στον… ντάκο του Big Brother βρέθηκε η Νάνσυ, όπως είδαμε στο επεισόδιο της Πέμπτης μιας και οι τρεις «κρυμμένοι» παίκτες αποφάσισαν να είναι αυτή η πρώτη υποψήφια προς αποχώρηση.

 

Λίγες ώρες αργότερα, δε, στο νέο επεισόδιο του ριάλιτι εγκλεισμού στον ΣΚΑΪ, η εντυπωσιακή παίκτρια έμοιαζε να είναι στα χαμένα και με ψυχολογία στα τάρταρα.

 

 

 

 

 

 

TAGGED:
Share This Article