Η Μενεγάκη λιώνει στην αγκαλιά του Ματέο – «Μα πόσο σ αγαπώ»

0 Min Read

Στα καλύτερα της είναι η Ελένη Μενεγάκη που περνά το Πάσχα σε μέρος εξωτικό που αγαπάει πολύ… στις Μαλδίβες, με την οικογένεια της.

 

Η παρουσιάστρια την Μεγάλη Παρασκευή ένιωσε πιο κοντά στον Ματέο και αφού δημοσίευσε φωτογραφίες τους αγκαλιά, γράφει «Μα πόσο σ αγαπώ , τότε … τώρα … πάντα»

Share This Article