Την ώρα που η Καινούργιου απ’ ότι μαθαίνω «σαρώνει» στα εμπορικά για τη νέα σεζόν και ακολουθεί και η Τσολάκη στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1 τα κυνηγάνε με το … ντουφέκι.
- Λογικό καθώς είναι και πολύ βαριά η θεματολογία της εκπομπής και έφυγε και η Μπαρμπαρίγου που πάντα είχε πακέτα μαζί της μαγειρικού ενδιαφέροντος ενώ φέτος δεν θα υπάρχει στο πλευρό του Λιάγκα κάποιο λαμπερό πρόσωπο πρώτης γραμμής για να τα παρουσιάσει.
Είναι γνωστά όσα έγιναν και με τη Νομικού και με την Κορινθίου και όσες κρούσεις έγιναν σε «Big Names» στις αρχές του καλοκαιριού έπεσαν στο κενό. Γι’ αυτό απ’ ότι μαθαίνω σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες έπεσαν ΠΟΛΥ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ και οι τιμές στον κατάλογο των εμπορικών. Αυτά λοιπόν θα χωριστούν στα τρία: Κάποια ευρύτερου ενδιαφέροντος (έχει ήδη το αυτοκίνητο) θα αναλάβει ο ίδιος ο Γιώργος Λιάγκας και τα αμιγώς γυναικεία θα μοιραστούν ανάμεσα σε Ελένη Βουλγαράκη και Φωτεινή Πετρογιάννη.
- Γιατί έχω την αίσθηση πως οι διαφημιζόμενοι θα τρέχουν παρακαλώντας στα πόδια της Καινούργιου από μήνα Νοέμβρη και μετά οπότε και κλείνονται τα μεγάλα ετήσια πακέτα; Ήρεμα ρωτάω…
…
Ποιος να επενδύσει στην εκπομπή του Λιάγκα με τέτοια θέματα και γλάστρες που δεν μπορούν να παρουσιάσουν ούτε τα προϊόντα των χορηγών.
Στ αρ#€€δια μας αν πέσουν ή δεν πέσουν εμπορικά στον Λιάγκα ή στην Κατίνα Καινούργια. Εμείς δουλειά και μεροκάματα θα έχουμε??????
Αυτό μας ενδιαφέρει…..