Πριν από μήνες σας είχα αποκαλύψει τη ρήτρα του Ατζούν με τον ΣΚΑΪ για την τηλεθέαση. Είναι 4.000 ευρώ εξτρά πάνω στο αρχικό μπάτζετ (γύρω στις 100.000 ευρώ το επεισόδιο) για κάθε μονάδα τηλεθέασης άνω του 20%.
- Ο στόχος δεν πιάστηκε και οι δωροθεσίες που είναι αποκλειστικότητα του τούρκου παραγωγού δεν πήγαν φέτος καλά από τα μισά και μετά.
Απ’ την άλλη ο ΣΚΑΪ έχοντας κρατήσει σε σχετικά χαμηλά επίπεδα το κόστος του επεισοδίου και έχοντας κλείσει από πριν μεγάλα διαφημιστικά πακέτα γιατί στην πορεία δεν ενισχύθηκαν ιδιαίτερα κατάφερε να έχει κάποια μικρά κέρδη.
- Περισσότερο κερδισμένο λοιπόν στην ιστορία του Ελληνικού «Survivor» είναι για πρώτη φορά το κανάλι και λιγότερο ο Τούρκος παραγωγός.
Και αυτό είναι σίγουρο πως θα φέρει εξελίξεις στη συνεργασία των δύο πλευρών και αναπροσαρμογή πολλών όρων από την επόμενη σεζόν
👎
Ας πρόσεχαν. Με μια ελληνική παραγωγή που από την αρχή προωθούσε τα βύσματα σε ένα παιχνίδι που οι κανόνες άλλαζαν ανάλογα με το τι ταίριαζε στα βύσματα .Μια παραγωγή που δεν έδινε καμιά σημασία στις διαμαρτυρίες του κοινού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μια παραγωγή που τα τελευταία 3 χρόνια ρήμαξε το παιχνίδι με τις άθλιες επιλογές παικτών και την ανυπαρξία κανόνων.
Απορώ ποιος αντέχει ακόμα να το βλέπει το Survivor.
οικογενειακες ιστοριες Μπουρναζιου να το λεγαν καλυτερα, κ τοσο στημενα ολα μηδεν αυθεντικοτητα
Το καλό Survivor ήταν μέχρι το 2019. Τα τρία τελευταία χρόνια είναι χάλια. Δεν αξίζει. Έκανε τον κύκλο του.