Πρόστιμο ύψους 3.000 ευρώ επιβλήθηκε σε κατάστημα γνωστής αλυσίδας πώλησης ηλεκτρονικών και άλλων ειδών στον Βόλο, μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε από υπαλλήλους της Διεύθυνσης Ανάπτυξης στο υποκατάστημα.
Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε η μη παροχή πληροφορίας προς τον καταναλωτή, μέσω πινακίδας ή ετικέτας ή άλλων αντίστοιχων μέσων πληροφόρησης, σχετικά με την τιμή πώλησης τριών προς διάθεση κωδικών προϊόντων.
Όπως αναφέρεται το να γνωρίζουν οι καταναλωτές τις τιμές των προϊόντων που θέλουν να αγοράσουν, αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμά τους. Οι σαφείς ετικέτες τιμών είναι απαραίτητες για να μπορεί ο καταναλωτής να κάνει σύγκριση αφενός και επίσης να έχει ευρύ πεδίο επιλογής.
Επίσης οι τιμές βοηθούν τους πελάτες ενός καταστήματος να δει εάν η τσέπη του αντέχει το αντίτιμο καθώς και να διαπιστώσει μία ενδεχόμενη αύξηση.
GIPHY App Key not set. Please check settings