Και το ενδιαφέρον είναι πώς το ριάλιτι μοντέλων ανέβηκε αφού είχαν ολοκληρωθεί τα επεισόδια απο το “Σόϊ”. Κάτι που σημαίνει πώς παρότι κάποια παπαγαλάκια γράφουν για επιτυχία αποδεικνύεται πώς το συγκεκριμένο προϊόν είναι κορεσμένο… κουρασμένο… και δεν παράγει νέα πρόσωπα.
- Και δεν γίνεται αυτό όταν οι περισσότεροι ασχολούνται με τους κριτές και όχι με τα παιδιά.
Πιο συγκεκριμένα χθές το σίριαλ του alpha έφτασε σε εντυπωσιακές αποδόσεις με τηλεθέαση άνω του 30%. Όταν μάλιστα τα δυο προϊόντα έπαιζαν απέναντι οι αποκλίσεις ήταν κολοσσιαίες με το GNTM να έχει μονοψήφια και το “Σόϊ” 35άρια.
Δείτε τα νούμερα αναλυτικά παρακάτω:




GIPHY App Key not set. Please check settings