Ειδικά το χθεσινό “Just the 2 of us” δεν το λές εκπομπή. Το λές “Μπεν Χουρ”. Ο παραγωγός και παρουσιαστής με καλεσμένο τον Γονίδη ξέφυγε σε ώρες προβολής και ολοκλήρωσε εκεί μετά τις 02.00.
- Παρ’ όλα αυτά και παρά τις 20 διαφημιστικές σφήνες το προϊόν κρατήθηκε πρώτο στον ανταγωνισμό με 13,2% στο δυναμικό και 14,7% στο σύνολο.
Αφήνοντας πολύ πίσω το σπίτι με το Mega που με το ζόρι έφτασε στο 8%. Και αν κανείς ανατρέξει στα επιμέρους κοινά θα διαπιστώσει… ένα ποσοστό περίπου 40% στα others που σημαίνει ότι ο κόσμος αναζητά μαζικά κάτι άλλο πέραν της συμβατικής τηλεόρασης αλλά και ένα σημαντικό ποσοστό απο 15 ετών και κάτω που προτίμησε να δει παιδική ταινία.
🌟