Οι οικογένειες των εργαζομένων στο κυλικείο της επιβατικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη που σκοτώθηκαν στο δυστύχημα δεν έχουν πάρει ακόμα την αρχική αποζημίωση των 43.000 ευρώ από τη Hellnic Train, όπως αποκάλυψε η δικηγόρος τους Μαρία Χατζηκωνσταντίνου.
Οι εργαζόμενοι στο κυλικείο που δεν ήταν εργαζόμενοι της Hellenic Train αλλά της συνεργαζόμενης εταιρείας catering θεωρούνται επιβάτες αλλά δεν πήραν την αποζημίωση με τη Hellenic Train να επικαλείται ότι δεν είχαν εισιτήριο.
«Το ξέρετε ότι υπάρχουν συγγενείς θυμάτων -οι οποίοι ήταν επιβαίνοντες στην αμαξοστοιχία- και δεν πήραν καν αυτή την αποζημίωση γιατί δεν είχαν εισιτήριο και γιατί ήταν εργαζόμενοι;» είπε. «Οι εργαζόμενοι στο κυλικείο είναι επιβάτες και σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό πρέπει να αποζημιωθούν» τόνισε, μιλώντας στο OPEN.
Δύο χρόνια εξώδικα
Η κ. Χατζηκωνσταντίνου ανέφερε ακόμα εδώ και δύο χρόνια οι οικογένειες στέλνουν εξώδικα που τα έχουν κοινοποιήσει και στη ΡΑΣ.
«Έχουμε κάνει εξώδικα. Φτάσαμε μετά από δύο χρόνια να παλεύουμε με εξώδικα, τα οποία τα έχουμε γνωστοποιήσει και στη ΡΑΣ».
«Θα σας πω και το χειρότερο. Ότι αυτοί οι εργαζόμενοι δεν ήταν καν της Hellenic Train, ήταν με συμβάσεις της εταιρείας catering που έχει αναλάβει το κυλικείο» σημείωσε, αναφέροντας πως πρόκειται για 2 εργαζόμενους οι οποίοι απανθρακώθηκαν.
«Υπάρχει παραβίαση του ευρωπαϊκού κανονισμού. Δεν μπορεί να δίνεις επιλεκτικά αποζημίωση» υπογράμμισε.
Σχολιάζοντας τις αποκαλύψεις για παράνομο φορτίο στην εμπορική αμαξοστοιχία είπε ότι από την πρώτη στιγμή το είχαν πει οι συγγενείς και τους χαρακτήριζαν «ψεκασμένους».
«Και φυσικά, με πολλές ενέργειες των συγγενών των θυμάτων, των δικηγόρων και των τεχνικών συμβούλων τους φτάσαμε σήμερα, μετά από 2 χρόνια, να αποδειχθεί το επιστημονικά αυτονόητο. Αυτό που έπρεπε να κάνει από την πρώτη στιγμή η Hellenic Train είναι να δώσει τα αποδεικτικά στοιχεία» είπε.
GIPHY App Key not set. Please check settings