in

Ταλαιπωρία για δεκάδες επιβάτες – Ξέμειναν σε αεροδρόμιο επειδή οι ελεγκτές πήγαν… σπίτι τους

«Παγιδευμένοι» στο αεροδρόμιο του Μπιλμπάο στην Ισπανία βρέθηκαν για μία νύχτα επιβάτες πτήσης καθώς οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας πήγαν σπίτι τους αντί να περιμένουν επιπλέον 15 λεπτά για να απογειωθεί το αεροσκάφος που είχε εκτραπεί εκεί λόγω ιατρικού περιστατικού.

Εκπρόσωπος του αεροδρομίου είπε ότι το σχέδιο πτήσης «υπερέβαινε τις ώρες λειτουργίας». Η Σάρα Ντιγκλ, όπως αναφέρει ο Independent επέβαινε στην πτήση RK3209 της Ryanair από τη Μάλαγα στο Μάντσεστερ αργά το βράδυ του Σαββάτου. Περίπου μια ώρα μετά την πτήση, καθώς το αεροσκάφος πετούσε πάνω από τρο Μπιλμπάο, ο καπετάνιος άλλαξε πορείας λόγω έκτακτης ιατρικής ανάγκης.

Το αεροσκάφος, το οποίο πετούσε βόρεια στα 36.000 πόδια όταν πάρθηκε η απόφαση, γύρισε και προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο των Βάσκων μισή ώρα αργότερα. Τέτοιες εκτροπές είναι συχνές. Αφού ο επιβάτης αποβιβαστεί από το αεροσκάφος, η συνήθης πολιτική είναι να ανεφοδιαστεί με καύσιμα και να συνεχιστεί το ταξίδι.

Ωστόσο, όπως αναφέρει η Ντιγκλ τους ενημέρωσαν ότι το προσωπικό του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας «αρνήθηκε να περιμένει 15 λεπτά για να απογειωθούμε». «Πήγαν σπίτι και μας ξεφόρτωσαν και μας άφησαν βρούμε ξενοδοχεία», πρόσθεσε.

Λόγω των αυστηρών κανόνων για τις ώρες πτήσης του πληρώματος, οι πιλότοι και το πλήρωμα καμπίνας έπρεπε να ξεκουραστούν πριν συνεχίσουν. Το αεροσκάφος τελικά απογειώθηκε στη μία το μεσημέρι της Κυριακής (9/3) και έφτασε στο Μάντσεστερ με 14 ώρες καθυστέρηση.

Η κα Ντιγκλ είχε προηγούμενη εμπειρία από ιατρική εκτροπή αργά τη νύχτα – και αυτή τη φορά έλαβε τα κατάλληλα μέτρα όταν ανακοινώθηκε η διανυκτέρευση. «Δυστυχώς πήγαμε στο Μπορντό πέρυσι μετά από πολλά ιατρικά προβλήματα στο αεροσκάφος, οπότε ήξερα ότι δεν έπρεπε να περιμένουμε γύρω από ένα κλειστό αεροδρόμιο.

«Δεν υπήρχαν ταξί, απλώς κανονίστηκαν για το πλήρωμα. Περπατήσαμε στο πλησιέστερο ξενοδοχείο αεροδρομίου και κάναμε check in», τόνισε.

«Το πλήρωμα καμπίνας ήταν υπέροχο – δεν ήταν δικό τους λάθος, αλλά έδειξε ενσυναίσθηση προς τους επιβάτες», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τους κανόνες για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, οι ταξιδιώτες που καθυστερούν τη νύχτα δικαιούνται να τους παρέχονται δωμάτια ξενοδοχείου, μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο και γεύματα. Αλλά εάν μια αεροπορική εταιρεία δεν έχει παρουσία στο αεροδρόμιο, οι επιβάτες μπορεί να χρειαστεί να κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις και να διεκδικήσουν πίσω τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν.

Εκπρόσωπος της Ryanair δήλωσε: «Αυτή η πτήση από τη Μάλαγα προς το Μάντσεστερ εκτράπηκε στο Μπιλμπάο αφού ένας επιβάτης αρρώστησε στο αεροπλάνο. Το αεροσκάφος συνάντησε γιατροί κατά την άφιξη και αυτός ο επιβάτης αποβιβάστηκε και μεταφέρθηκε σε κοντινό νοσοκομείο.

«Οι επιβάτες ειδοποιήθηκαν για την εκτροπή και ενημερώθηκαν για τις επιλογές τους. Παρά τις προσπάθειες της Ryanair να κανονίσει διαμονή για τους επιβάτες, η διαθεσιμότητα ήταν περιορισμένη. Ενημερώθηκαν ότι μπορούσαν να κανονίσουν μεμονωμένα καταλύματα και ότι θα μπορούσαν να διεκδικήσουν τα έξοδα από την εταιρία.

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Σταύρος Μπαλάσκας – «Η πρώην γυναίκα μου, μού κρατάει το παιδί απ` τον δεύτερο γάμο»