Συνεδριάζει σήμερα, για πρώτη φορά, το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων, προκειμένου να υπάρξει συντονισμός όλων των δράσεων που αφορούν στη συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών ασφαλείας των σιδηροδρόμων, με τη συμμετοχή του ΟΣΕ, πυροσβεστικής, αστυνομίας, ΕΚΑΒ και Hellenic Train.
Σε πόρισμά της η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων χαρακτηρίζει ανεπαρκή την εκπαίδευση των σταθμαρχών Λάρισας και ζητά από τον ΟΣΕ την απομάκρυνση όσων παρακολούθησαν τον ίδιο κύκλο εκπαίδευσης.
- «Δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των εκπαιδευόμενων του συγκεκριμένου κύκλου μαθητείας, προβλέπονταν 712 ώρες θεωρητικής σε δύο κύκλους μαθητείας και 75 ώρες πρακτικής εκπαίδευσης, ο δεύτερος κύκλος θεωρίας πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την πρακτική εκπαίδευση» αναφέρει χαρακτηριστικά η ΡΑΣ.
Από πλευράς του ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων, υπογραμμίζει ότι «η ίδια Ρυθμιστική αρχή που υπογράφει το πόρισμα, είχε εγκρίνει από τον Ιούλιο του 2021 τον οδηγό σπουδών, πάνω στον οποίο βασίστηκε η διαδικασία και το αντικείμενο εκπαίδευσης».
Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων αφήνει αιχμές προς την Αρχή, αναφέροντας πως γνώριζε την εκπαιδευτική διαδικασία από το 2022 και δεν διατύπωσε ενστάσεις.
Καλως τροπος αγορας προιοντων.Κανενα παραπονο μεχρι στιγμης για αρκετες αγορες που εχω κανει τα τελευταια τρια χρονια!!