in

LOLLOL

Ρεβέκκα Παλαιολόγου – H Ελληνίδα πίσω από την εφαρμογή γνωριμιών στο νυφοπάζαρο του Ντουμπάι

Πριν από λίγα χρόνια, η Ρεβέκκα Παλαιολόγου άφησε πίσω της την Ελλάδα και ταξίδεψε στο Ντουμπάι αναζητώντας νέες επαγγελματικές ευκαιρίες. Κατάφερε να ενσωματωθεί σταδιακά στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και με τη σημαντική υποστήριξη γνωστού Ελληνα επιχειρηματία συνέβαλε στη δημιουργία της εφαρμογής Dion, μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης που επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο ξεκινούν οι γνωριμίες, έχοντας ως αφετηρία το απλό, αλλά διαχρονικό, κέρασμα ενός ποτού.

 

 

  • Η ιδέα πίσω από το Dion είναι να προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να κάνουν την πρώτη κίνηση σε μία γνωριμία, στέλνοντας μέσω της εφαρμογής ένα ποτό σε κάποιον άλλον. Αν η κίνηση γίνει αποδεκτή, ανοίγει παράθυρο επικοινωνίας μέσα στην εφαρμογή. Αν όχι, το ποσό επιστρέφεται στον αποστολέα.

Σύμφωνα με όσα έχει αναφέρει πρόσφατα η Ρεβέκκα Παλαιολόγου στους «Khaleej Times», για να εγγραφεί κάποιος στην πλατφόρμα απαιτείται αίτηση και έγκριση, σε μια προσπάθεια, όπως επισημαίνει, να διατηρηθεί ένα επίπεδο ασφαλείας και ποιότητας στις αλληλεπιδράσεις. Τρεις μήνες μετά το λανσάρισμά της, η Dion φέρεται να έχει περίπου 1.000 ενεργούς χρήστες, ενώ, σύμφωνα με την Παλαιολόγου, αρκετές χιλιάδες άλλοι βρίσκονται σε λίστα αναμονής.

Προς το παρόν, η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο στο App Store και δραστηριοποιείται σε συνεργασία με 41 χώρους διασκέδασης στο Ντουμπάι. Ο στόχος είναι να αυξηθούν σε 47-50, με έμφαση στη συνεργασία αποκλειστικά με κορυφαία venues. Μεταξύ των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων συγκαταλέγονται, σύμφωνα με όσα ανέφερε στη συνέντευξή της, γνωστά ονόματα όπως το «Gaia», το «African Queen» και το «Coya Dubai».

 

Ο τιμοκατάλογος των «γνωριμιών»

Σε αυτούς τους χώρους, η εικόνα που κυριαρχεί είναι αυτή γυναικών άψογα ντυμένων, με ακριβά brands, που επιδιώκουν είτε τη φωτογραφική αυτοπροβολή στα κοινωνικά δίκτυα είτε την κοινωνική δικτύωση με στόχο γνωριμίες υψηλού επιπέδου. Η πρακτική του «τσιμπήματος» πελατών για κατανάλωση ακριβών ποτών, όπως σαμπάνιες χιλιάδων ευρώ, αποτελεί κοινό μυστικό, με συμφωνίες που συχνά προβλέπουν ποσοστά για όσες επιτυγχάνουν να αυξήσουν τις καταναλώσεις στα τραπέζια.

Το κόστος τέτοιων «γνωριμιών» ποικίλλει. Για τις λιγότερο εμφανίσιμες γυναίκες ή εκείνες που κινούνται εκτός των social media, οι αμοιβές ξεκινούν από τα 500 ευρώ και μπορεί να φτάσουν τα 300 ευρώ αν η νύχτα αποδειχθεί «άκαρπη». Αντιθέτως, οι γυναίκες με δυναμική παρουσία, εμφάνιση μοντέλου ή ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα φτάνουν να διεκδικούν αμοιβές που αγγίζουν ή ξεπερνούν τα 5.000 ευρώ για μία μόνο βραδιά.

Οι πιο «καλοπροαίρετες» γνωριμίες, ωστόσο, δεν γίνονται στα clubs αλλά στους κομψούς χώρους του Dubai Mall και ειδικά στη Fashion Avenue, όπου γυναίκες υψηλής αισθητικής και φιλοδοξιών αναζητούν τη σταθερότητα και όχι την περιστασιακή διασκέδαση. Εκεί, μέσα σε πολυτελή καφέ και εστιατόρια, καλλιεργούνται επαφές με Εμιρατιανούς ή μόνιμους κατοίκους με υψηλά οικονομικά δεδομένα, που αναζητούν κάτι περισσότερο από μια σύντομη γνωριμία, υπό όρους, φυσικά, που παραμένουν αυστηρά καθορισμένοι.

 

Το Ντουμπάι, τελικά, λειτουργεί ήδη ως ένα ανοιχτό, ρευστό και εξαιρετικά πολύπλοκο πεδίο κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, όπου η γνωριμία μπορεί να γίνει μέσα από ένα βλέμμα σε ένα lounge bar ή ένα απλό like σε μια ανάρτηση στο Instagram, η αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης όπως η Dion μένει να κριθεί στην πράξη.

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Γαργαλιστικό παρασκήνιο – Με δικηγόρο θα απαντήσει σε όλα η Δανάη Μπάρκα

H Ανανία κράζει επιχείρηση που συνεργάστηκε – “Σ’ ένα μαγαζί με συνθήκες ακατάλληλες”