Όλες οι εκπομπές φέτος έχουν την «γρίπη των μονοψήφιων». Αυτό κυκλοφορεί ως ατάκα μεταξύ αστείου και σοβαρού στα κανάλια.
- Το «Breakfast» είναι ένα σχετικά low budget πρωινό ωστόσο το τελευταίο διάστημα παρουσιάζει σημάδια μεγάλης κάμψης.
Και μάλιστα σε μια χρονιά που και τα δύο ριάλιτι του STAR που λανσαρίστηκαν στο α’ μισό της σεζόν πηγαίνουν καλύτερα. Και η «Φάρμα» και λίγο καλύτερα το «GNTM».
- Παραδοσιακά το πρόγραμμα ανεβαίνει με την έναρξη του «Master Chef». Και όχι μόνο με τα σπόϊλερ και τα αποκλειστικά που έχει αλλά και από την επανάληψη του βραδινού επεισοδίου του ριάλιτι που προβάλλεται πριν το «Breakfast».
Θα περιμένει λοιπόν το STAR και τον πρώτο μήνα προβολής του Master Chef. Εφόσον το «Breakfast» ανέβει το πιθανότερο θα πάρει εισιτήριο και για την επόμενη σεζόν.
Εάν τα νούμερα κινούνται γύρω στο 6% – 7% τότε ενδεχομένως να εξεταστούν και άλλες λύσεις. Από lifting στην υπάρχουσα εκπομπή έως και ολική αλλαγή…



GIPHY App Key not set. Please check settings