Βγήκαν κάποιες κομπλεξικές γραφίδες πίσω απο ανώνυμα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα και ανέδειξαν τα μονοψήφια νούμερα της Δευτέρας του Γρηγόρη Αρναούτογλου. Επειδή μου αρέσει να γράφω απελευθερωμένα… και αληθινά… οφείλω να μοιραστώ μαζί σας ένα δεδομένο που κάποιοι λησμόνησαν.
- Η Δευτέρα ως cyber Monday είχε το μεγαλύτερο κομμάτι του γυναικείου κοινού στα μαγαζιά ώς αργά… και καμία – απο τις γυναίκες – δεν έμεινε στους δέκτες της για να παρακολουθήσει γενικά τηλεόραση.
Το ίδιο συνέβη και το Σαββατοκύριακο και ειδικά την Κυριακή… με εκπομπές όπως της Γερμανού αλλά και της Τσολάκη που έχουν “Γυναικείο δείγμα” να πέσουν πολύ χαμηλά σε τηλεθέαση.
- Το σημαντικό για τον Γρηγόρη είναι πώς μετά απο 15 χρόνια και περιορισμένο αριθμό εγχώριων “celebrities” καταφέρνει και έχει σημαντικό απόθεμα σε ένα πολύ απαιτητικό κοινό. Το γυναικείο. Πρόκειται γισ το κοινό που “στοχεύεται” απο τις διαφημιστικές εταιρείες και το κυριότερο… καταναλώνει.
Γι΄αυτό και χθές Τρίτη – που οι γυναίκες επέστρεψαν στους δέκτες τους – ανέβηκε στα “κανονικά” νούμερα του. Δείτε τα αναλυτικά παρακάτω:




GIPHY App Key not set. Please check settings