Συνέντευξη στη Σάσα Σταμάτη και την Secret παραχώρησε ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος. Ο γνωστός ραδιοφωνικός παραγωγός και στιχουργός μίλησε για τη μεγάλη περιπέτεια που πέρασε με την υγεία του πριν από 22 χρόνια, που τον έκανε να αναθεωρήσει πολλά πράγματα που μέχρι τότε θεωρούσε δεδομένα στη ζωή.
- Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγµή στη ζωή σου;
Αν και είναι κάτι που αποφεύγω να αναφέρω δηµόσια, η πιο δύσκολη στιγµή της ζωής µου ήταν αναµφισβήτητα όταν πριν από 22 χρόνια αντιµετώπισα ένα σοβαρό πρόβληµα υγείας και έδωσα τη µάχη µου. Μια µάχη που θεωρώ ότι ποτέ δεν µπορείς να είσαι βέβαιος ότι κερδήθηκε. Γι’ αυτό και δεν θέλω να λέω ούτε καν το όνοµα της ασθένειας, για να µην τη «µελετάω».
- Η ουσία πάντως είναι ότι ήµουν τότε ένας νέος πολύ δραστήριος και ορεξάτος, που έβραζε το αίµα του, χαιρόταν τη ζωή του, η επαγγελµατική του πορεία ήταν σε συνεχόµενα ανοδική τροχιά και βρέθηκα ξαφνικά µέσα σε έναν χρόνο να κάνω 16 χηµειοθεραπείες και 22 ακτινοβολίες και να «παντρεύοµαι» τον αξονικό τοµογράφο για επανεξετάσεις άλλα περίπου επτά χρόνια.
Όλο αυτό βέβαια λειτούργησε ευεργετικά. Άλλαξε όλη η φιλοσοφία της ζωής µου, ενώ νοµίζω ότι από τότε και µετά έκανα και τα πιο σηµαντικά πράγµατα που έχω κάνει επαγγελµατικά. Είµαι ευγνώµων προς την ίδια τη ζωή και τον Θεό -στον οποίο φυσικά στηρίχθηκα τότε- για το γεγονός ότι «είµαι εδώ» σήµερα και είµαι καλά.
- Τι σου λείπει περισσότερο από τη µητέρα σου;
Η ίδια η µητέρα µου. Για να απαντήσω ακριβώς στην ερώτησή σου, µου λείπουν η πραότητά της, η αξιοπρέπειά της, η υποµονή της, η θετικότητα και η καλή της πρόθεση. Ουσιαστικά η µητέρα µου ήταν όλη η οικογένεια. Για πολλούς και διάφορους λόγους.
- Ενώ ήταν µια γυναίκα µε πολλή ανωτερότητα, που δεν ήθελε να είναι βάρος σε κανέναν και έµενε µόνη της µέχρι τα 89 της, τα τελευταία τέσσερα χρόνια της ζωής της, που τη γυρόφερναν συνεχείς αρρώστιες και εισαγωγές στα νοσοκοµεία, την πήρα σπίτι µου υπό την προστασία µου, για να µπορώ να τη φροντίζω καλύτερα. Αυτά τα τέσσερα χρόνια µε έκαναν να την εκτιµήσω ακόµα περισσότερο και να δεθώ ξανά µαζί της.
Ευτυχώς, ο Θεός τα έφερε έτσι ώστε να «φύγει» στο σπίτι ήρεµα και να ξεψυχήσει στην αγκαλιά µου. Γεγονός συγκλονιστικό, που δεν θα ξεχάσω ποτέ, αλλά ουσιαστικά δώρο και για εκείνη, που «έφυγε» µε τον καλύτερο τρόπο, και για µένα, που είδα ό,τι αγαπούσα περισσότερο να σβήνει ειρηνικά.
- Πώς σου φαίνεται που ο Γιώργος Θεοφάνους έδωσε τα δικαιώµατα του τραγουδιού «Φεγγάρι µου», που έχει ερµηνεύσει η Νατάσα Θεοδωρίδου, στον Τάσο Μπουγά;
Επειδή είχα χρόνια φιλικές σχέσεις αλλά και µακροχρόνια πιο στενή επαφή και µε τους δύο, µπορώ να τους καταλάβω και τους δύο. Από τη µία πλευρά, τη Νατάσα, η οποία βλέπει να κανιβαλίζεται ένα τραγούδι που έχει ταυτιστεί µαζί της. Από την άλλη, τον Γιώργο, που, καλώς ή κακώς, έχει το 100% του copyright του κοµµατιού, ως συνθέτης και στιχουργός του, και έχει το δικαίωµα να το κάνει κυριολεκτικά ό,τι θέλει.
- Πόσω µάλλον όταν υπάρχει στη µέση και σηµαντική οικονοµική απολαβή. Επειδή από µένα έχετε µάθει να τα λέω ευθέως, θα σου πω ότι όλοι οι δηµιουργοί θα θέλαµε να µπορούµε να ξαναπουλήσουµε κάποιο τραγούδι µας και να µας αποφέρει χρήµατα, ειδικά σε µια εποχή που τα πνευµατικά δικαιώµατα αποδίδουν πλέον αστεία ποσά.
Τον εκτιμω αφανταστα τον Γιαννοπουλο
Όταν δεν στάζει “μέλι” το στοματάκι του. 🤣
Αληθειες λεει τι να πει οταν ακουει μια αφωνη να την πει φωναρα😂;Να γυρισει την μπιφτεκα οπως ο Τριανταφυλλιδης που την μια λεει οτι η Κουτσελινη διψαει για αιμα και μολις τον κολακεψει η παρουσιαστρια , αναγνωριζει το ταλεντο της; Ποια η Κουτσελινη που με ψευτικες τηλεφωνικες εστηνε εκπομπες και εκανε νουμερα , με απατεωνιες δηλαδη, που πεταγε ποτηρια στα κεφαλια των συνεργατων της επειδη στραβοκοιμηθηκε ,που εβριζε χυδαια και εκανε μπουλινγκ σε παρουσιαστες και δημοσιογραφους;Ρε αντε να καθαρισει το τοπιο εστω και λιγο και τηλεοπτικα οπως στο θεατρο!!!
Δεν διαφέρει από τον Τριανταφυλλίδη και την Κουτσελίνη. Ποιες φωνές; Δεν μιλάμε για φωνές μόνο.
Ο τύπος κάνει σαν κακιασμένος, κράζει, κάνει μπούλινγκ και κανιβαλίζει ασύστολα κόσμο χυδαία και σε προσωπικό επίπεδο επειδή δεν συμπαθεί ούτε τα άντερά του.
Ποιος τον όρισε κριτή και τιμητή των πάντων; Κανείς.
Τι σπουδαίο έχει κάνει στην ζωή και στην καριέρα του ώστε να του δίνει το ελάχιστο δικαίωμα για να κουνάει το δάχτυλο σε όλους; Τίποτα.
Δεν χρωστάει καλή κουβέντα για κανέναν. Εμπαθής και Απαράδεκτος.
Όταν θέλει μπορεί να γίνει πραγματικά πολύ γλυκός όμως αυτό συμβαίνει σπάνια.
Όσο για τον χώρο της τηλεόρασης και του θεάτρου σωθήκαμε αν περιμένουμε να τα καθαρίσει ο κάθε Ποσειδώνας με τις χοντράδες του. Με μπούλινγκ θα καθαρίσει ο χώρος απ’ το μπούλινγκ; Όχι βέβαια. Αστειότητες. Ο χώρος θα καθαρίσει μόνο με παιδεία και νόμους.
Ο χώρος του θεάτρου δεν καθάρισε ακόμα επειδη βγήκαν στην φόρα κάποια ονόματα.
Το θέμα είναι σταματήσει να διαιωνίζεται αυτή η παθογένεια της κακοποίησης, γενικά.
Το metoo είναι αναγκαίο κακό επειδή ακόμα δεν υπάρχουν νόμοι και παιδεία.