in

Πώς να αντιγράψετε έναν φάκελο στο Google Drive

Η δυνατότητα να αντιγράφετε φακέλους στο Google Drive είναι πολύ χρήσιμη για την οργάνωση και την αποθήκευση δεδομένων χωρίς να καταναλώνετε πολύ χρόνο. Η αντιγραφή ενός φακέλου επιτρέπει τη δημιουργία ενός εφεδρικού αντιγράφου ή την οργάνωση των αρχείων σας σε διαφορετικά μέρη, χωρίς να επηρεάζεται το πρωτότυπο περιεχόμενο. Ακολουθούν τα βήματα για να αντιγράψετε έναν φάκελο στο Google Drive.

Διαβάστε την συνέχεια πατώντας ΕΔΩ

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

O σκηνοθέτης Λαρς φον Τρίερ σε κέντρο φροντίδας μετά τη διάγνωση με Πάρκινσον