Ύστερα από δύο δεκαετίες μελετών, αναβολών, μεθοδεύσεων και πολιτικών συγκρούσεων, ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος μήκους 75 χλμ. αφήνει πίσω του τον τίτλο του «οδικού εφιάλτη» της Δυτικής Ελλάδας και παραδίδεται στην κυκλοφορία, επιτρέποντας την αξιοποίησή του από τους πρώτους παραθεριστές του Αυγούστου που θα θελήσουν να χρησιμοποιήσουν τον νέο αυτοκινητόδρομο.
- Στις 31 Ιουλίου, το μεγαλύτερο τμήμα του πολύπαθου έργου μήκους 65 χλμ. -από Καμίνια Αχαΐας έως Πύργο- και διάρκειας 40 λεπτών παραδίδεται παρουσία του πρωθυπουργού στο κοινό, αλλάζοντας τα δεδομένα στις οδικές μετακινήσεις της περιοχής.
Τα τελευταία απαιτητικά 10 χλμ. περιφερειακά της Πάτρας (από Αλισσό μέχρι την Πάτρα) θα ακολουθήσουν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2026 αναμένεται η πλήρης ολοκλήρωση του παράπλευρου δικτύου και στη συνέχεια τα αντιπλημμυρικά έργα που είναι στο στάδιο των μελετών με 14 συνολικές παρεμβάσεις. Υπολογίζεται -χωρίς ακόμα να είναι «κλειδωμένος» ο τελικός προϋπολογισμός– ότι το ύψος των νέων παρεμβάσεων που θα γίνουν στο παράπλευρο και επαρχιακό οδικό δίκτυο (κόμβοι, γέφυρες κ.ά.) θα κοστίσουν περί τα 80 εκατ. ευρώ μέσω συμπληρωματικής σύμβασης που έχει δρομολογηθεί.
- «Παραδίδουμε έναν ασφαλή και άνετο αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα εξυπηρετεί όχι μόνο τις ανάγκες των επισκεπτών αλλά και της τοπικής κοινωνίας», αναφέρει στο «business stories» ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας, ο οποίος τους τελευταίους μήνες είχε εντατικοποιήσει τις αυτοψίες του οδικού άξονα και τον έλεγχο των εργοταξίων ώστε το έργο να παραδοθεί στην ώρα του χωρίς καμία καθυστέρηση. Σημαντική σε αυτό το σημείο ήταν η συμβολή των τριών τεχνικών εταιρειών που κατασκευάζουν το έργο με τρεις διακριτές εργολαβίες: της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, της AVAX και της ΑKTOR, καθώς με την επιτάχυνση των ρυθμών υλοποίησης συνέβαλαν στην τήρηση των ορόσημων του νέου αυτοκινητόδρομου.



GIPHY App Key not set. Please check settings