Δεν ήταν έκπληξη η απόλυση του Γιάννη Σφακιανάκη από την εμπορική διεύθυνση του ΣΚΑΪ μετά από 16 χρόνια.
Και ο λόγος ήταν η κατάρρευση του prime time στα διαφημιστικά έσοδα. Κάτι ωστόσο για το οποίο δεν έφταιξε αυτός αλλά η απομάκρυνση του λειτούργησε ώς αποδιοπομπαίος τράγος. Κάτι σαν παράπλευρη απώλεια για να δώσει χρόνο παραμονής στον Ζούλα…
- Η βασική επωδός των στελεχών που έφεραν την πραγματική ευθύνη της αποτυχίας των εσόδων ήταν πώς ναι μεν χωρίς φρέσκο πρόγραμμα η διαφήμιση θα έπεφτε, ωστόσο δεν περίμεναν να καταγραφούν τόσο αρνητικές επιδόσεις που θορύβησαν πολύ το σταθμό και έφεραν και την αποχώρηση.
Αυτός είναι και ο λόγος της εσπευσμένης επιστροφής του «Big Brother». Θέλουν πάση θυσία μια τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό κοντά στο 10% ώστε να ανακάμψουν τα έσοδα.
- Εάν ο στόχος και είναι πολύ συγκεκριμένος δεν επιτευχθεί έρχονται τουλάχιστον άλλες δύο απολύσεις – αποχωρήσεις το καλοκαίρι.
Σε αντίθεση στην ενημέρωση και παρά την πτώση της τηλεθέασης ο Βασίλης Παπανδρόσος φαίνεται να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα καθώς το κόστος του ενημερωτικού τομέα είναι το ίδιο. Έχει συγκρατηθεί – διαμορφωθεί σε πολύ λελογισμένα πλαίσια και πάντα σε σχέση με όσα ισχύουν στα άλλα κανάλια.