in ,

OMGOMG

Οι κρυφές αναλύσεις των καναλιών- Τα «μεσαία» κοινά «κλειδί» για τις εκπομπές της επόμενης σεζόν

Αλλάζουν όλα στις επιλογές των σταθμών τη νέα σεζόν. Ειδικά απ’ ότι μαθαίνω για τις εκπομπές του Σαββατοκύριακου. Ενημερωτικές και ψυχαγωγικές.

Πρωινές και μεσημεριανές.

  • Τι κρύβεται πίσω από την απόφαση της Ναταλίας Γερμανού να ενισχύσει το info στην εξίσωση με το – tainment;
  • Γιατί ο ΑΝΤ1 θέλει καθαρόαιμο infotainment μαγκαζίνο με άντρα παρουσιαστή ή συμπαρουσιαστή;
  • Γιατί ο ΣΚΑΪ επενδύει το Σαββατοκύριακο περισσότερο στην ενημέρωση;
Μια κρυφή έρευνα έφθασε στο κινητό μου. Τα κανάλια σε αντίθεση με τις καθημερινές που κοιτάζουν κυρίως τα γυναικεία κοινά στην πρωινή και μεσημεριανή ζώνη το Σαββατοκύριακο ενδιαφέρονται εξίσου για γυναίκες και άνδρες.
  • Της μεσαίας ηλικίας. Τα κοινά δηλαδή 25 – 44 και 45 – 64. Είναι άνθρωποι που δουλεύουν πολύ μέσα στην εβδομάδα έχουν αγοραστική δύναμη και ανοίγουν τους δέκτες τους κυρίως τα Σαββατοκύριακα.
Και κυρίως τους χειμερινούς μήνες. Μάλιστα η κρυφή έρευνα έδειξε ότι πολλοί άνδρες αυτής της κατηγορίας θέλουν το Σαββατοκύριακο κοινωνικά ενημερωτικά αλλά και πολιτικά θέματα.
  • Αλλά και lifestyle και media όχι όμως με χαρούμενη διάθεση αλλά στην πιο ειδησεογραφική τους παρουσίαση με μια «σούμα» όσων συνέβησαν την εβδομάδα που πέρασε και δεν έχουν δει στην τηλεόραση αλλά φυσικά δεν έχουν «σκρολάρει» ούτε στα κινητά τους.
Αντίθετα τα πολύ νεανικά ειδικά το Σαββατοκύριακο δεν πολυανοίγουν τηλεόραση. Με αυτό το κριτήριο λοιπόν θα γίνουν οι επιλογές παρουσιαστών και εκπομπών από τη νέα σεζόν.

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Απίστευτο κι όμως αληθινό! Δίδυμες στην Πάτρα πήραν την ίδια ακριβώς βαθμολογία στις Πανελλήνιες…

Η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με την Εθνική μπάσκετ (Βίντεο)