Επιστολή έστειλε στις αρχές της εβδομάδας η διοίκηση της Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού κατά του προέδρου Μάριου Ηλιόπουλου και της Seajets, όπως αποκαλύπτει σήμερα η στήλη Big Mouth. Η Fast Ferries υποστηρίζει ότι η Seajets, συμφερόντων Μάριου Ηλιόπουλου, επιδιώκει να αποκτήσει μονοπωλιακή θέση σε ακτοπλοϊκές γραμμές του Αιγαίου. Κατηγορώντας την για στοχοποίηση των δρομολογίων της, η Fast Ferries ζητάει την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
- «Εκμεταλλευόμενη το γεγονός της πληθώρας πλοίων της και της ευνοϊκής νομοθεσίας περί δρομολόγησης και στελέχωσης των ταχυπλόων πλοίων έναντι των συμβατικών, η Seajets έχει στοχοποιήσει τα δρομολόγια των πλοίων μας και εφαρμόζει ειδική τιμολογιακή πολιτική στα δρομολόγιά της, που είναι σε παραπλήσια ωράρια με τα δικά μας, απ’ ό,τι στα υπόλοιπα δρομολόγιά της κατά τη διάρκεια της ημέρας, κι ας πρόκειται για την ίδια ακριβώς σύνδεση. Στα σχετικά 5, 6 ,7 και 8 (σ.σ. αναφέρεται σε έγγραφα) αναφέρουμε ενδεικτικά τις απεικονίσεις από ιστοσελίδα πώλησης εισιτηρίων τις διαδρομές Μύκονος – Νάξος, Πάρος – Μύκονος, Νάξος – Μύκονος και Νάξος – Τήνος», αναφέρει χαρακτηριστικά η επιστολή.
Ειδικότερα, στην καταγγελία της Fast Ferries τονίζεται πως «είναι αδύνατον το συμβατικό πλοίο να μπορεί να ανταγωνιστεί μία τέτοιου είδους “επίθεση” από μία εταιρεία που κυριαρχεί στην αγορά με πλήθος πλοίων και δρομολογίων στους ίδιους προορισμούς. Να σημειωθεί ότι τα συμβατικά πλοία, που αναπτύσσουν μέσο όρο ταχύτητας 18-19 ναυτικών μιλίων, δεν δύνανται να εξυπηρετήσουν περισσότερα από τρία νησιά στο ημερήσιο δρομολόγιό τους. Αντίθετα, τα ταχύπλοα μπορούν να συμπεριλαμβάνουν περισσότερους προορισμούς λόγω υπερδιπλάσιας ταχύτητας και το σκέλος στο οποίο μπορούν να λειτουργούν κάτω του κόστους -με σκοπό να “διώξουν” τον ανταγωνιστή τους- να αποτελεί ένα μικρό και ίσως αδιάφορο μέρος του συνολικού δρομολογίου τους».
- Και προστίθεται: «Όπως φαίνεται και στις επισυναπτόμενες αποτυπώσεις της ιστοσελίδας πώλησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στις συγκεκριμένες διαδρομές που αναφέρουμε, το μοναδικό “εμπόδιο” στη δημιουργία απολύτου μονοπωλίου είναι η εταιρεία μας. Η πρακτική της διαφορετικής τιμολόγησης ακόμη και μέσα στην ίδια ημέρα, για την ίδια διαδρομή και για παρόμοια ταχύπλοα πλοία, έχει έναν μόνον στόχο: την αφαίμαξη κάθε μεταφορικού έργου από το συμβατικό πλοίο, ώστε σύντομα να μην υπάρχει πια ούτε καν αυτό στα προσφερόμενα δρομολόγια».
Και καταλήγει: «Και αν με βάση το σχετικό 8, προς το παρόν μπορεί να πάει κάποιος επιβάτης από τη Νάξο στην Τήνο με €49,70 αν επιλέξει πρωινό δρομολόγιο, είτε με €25 αν διαλέξει μεσημβρινό δρομολόγιο (με συμβατικό, αλλά και με το ταχύπλοο σύμφωνα με την πρακτική που σας αναδεικνύουμε), είναι βέβαιο ότι εφόσον το συμβατικό πλοίο της γραμμής αναγκαστεί να αποχωρήσει και αυτό, τότε η τιμή θα είναι μόνον η €49,70 και μόνον με μία εταιρεία, σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας».
GIPHY App Key not set. Please check settings