Μαίνεται με μεγάλη σφοδρότητα ο πόλεμος μεταξύ του επιχειρηματία Νίκου Χανιώτη και των παιδιών του με τους νέους επενδυτές που έχουν μάλιστα την προσωρινή διοίκηση της εταιρείας, στην ομπρέλα της οποίας είναι το ξενοδοχείο “Αναστασία” και το γνωστό εστιατόριο “Σπηλιά”.
- Σας υποσχέθηκα πώς η έρευνα μας για τις βρωμιές στη Μύκονο θα συνεχιστεί. Μετά τα δυο “σημειώματα διαπιστώσεων” της Α.Α.Δ.Ε που διαβάσατε ΕΔΩ… ήρθε σήμερα η στιγμή να μοιραστώ μαζί σας τον τρόπο που η εταιρεία δήλωνε έξοδα… χωρίς αυτά να υπάρχουν.
Τα “μαϊμού τιμολόγια” αλλά και το “προβληματικό POS”, μαζί με τα χρήματα που δίνονταν για άλλες χρήσεις και όχι για τις ανάγκες της εταιρείας αποτελούσαν το βασικό modus operanti της διοίκησης Χανιώτη.
- Και όλα αυτά με αποδείξεις και στοιχεία που διαπίστωσαν οι Ράμπο της Α.Α.Δ.Ε. Την ίδια ώρα σύμφωνα με καταθέσεις υπαλλήλων, όταν ένας πελάτης είχε να πληρώσει για παράδειγμα 15.000 ευρώ με κάρτα, του έλεγαν πώς το Pos ήταν χαλασμένο και πώς θα του εξασφάλιζαν έκπτωση 15% αν πλήρωσε με μετρητά. Πώς θα έβρισκε τα μετρητά; Εντελώς τυχαία στα 50 μέτρα υπήρχε μέχρι και ΑΤΜ.
Στην κορυφή του παγόβουνου… είναι τα μαϊμού τιμολόγια. Στην φωτογραφία που βλέπετε είχε έδρα εταιρεία πώλησης οινοπνευματωδών ποτών και άλλων υπηρεσιών για επιχειρήσεις εστίασης. Ναι.
- Σε αυτή την αποθήκη που βλέπετε υποτίθεται πώς λειτουργούσε και κάβα. Από αυτή την αποθήκη η προηγούμενη διοίκηση έκοψε τιμολόγια ύψους 372.000 για ποτά και άλλες υπηρεσίες τις οποίες τελικά έλαβε;
Ερώτημα που μέχρι και σήμερα δεν έχει απαντηθεί αρμοδίως. Άραγε που μεταφέρθηκαν τα 372.000 ευρώ;
- Ένα είναι σίγουρο.
Πώς η έρευνα μας θα συνεχιστεί όπως και η υποχρέωση μας να φιλοξενήσουμε και την άποψη του κ. Χανιώτη… στον οποίο απευθύνουμε ανοιχτή πρόσκληση να μας παραθέσει την άποψη του, όποτε εκείνος κρίνει.
GIPHY App Key not set. Please check settings