Καλά τα πάρτι και τα “γλυψίματα” με κοσμητικά επίθετα στην νέα Πρέσβη των ΗΠΑ αλλά για έναν καλλιτέχνη η κρίση… έρχεται στην πίστα και στις συναυλίες. Και για τον Ντίνο αυτή η συνθήλη είναι εφιαλτική εκ του αποτελέσματος.
- Εισπρακτικά ο Αργυρός είναι “λίγος”. Κι αυτό φάνηκε και την περσινή σεζόν στο νυχτερινό κέντρο που στον δυτικό τοίχο του επι της Πειραιώς έχει το όνομα του Αργυρού λες και βγήκε απο διαφήμιση ουϊσκι – πόσο υπερφίαλο – αλλά κυρίως στις συναυλίες.
Πρίν απο λίγο καιρό μοιραστήκαμε μαζί σας την “φόλα του Βελιγραδίου”. Χθές ζήσαμε την φόλα της Σόφιας στην Βουλγαρία. Τι συνέβη;
- Πσρότι πούλησαν εντός των συνόρων την δήθεν επιτυχία με “Sold out” – αλήθεια απορώ σε γίδια απευθύνεστε;- εντούτοις το στάδιο ήταν κατα το 2/3 άδειο.
Πιο συγκεκριμένα μιλάμε για ένα κλειστό γήπεδο συνολικής χωρητικότητας 13.000 θέσεων και οι διοργανωτές της αρπαχτής κατάφεραν να πουλήσουν μόλις 3500 εισιτήρια. Εξαιρώ τα δωρεάν αφού ξεκίνησε το Show.
- Τεράστιες μαύρες κουρτίνες σκέπασαν τα πάνω διαζώματα με τον καλλιτέχνη να γνωρίζει καλά μέσα του πώς με “πορδές και marketing μόνο… αυγά δεν βάζεις” ή αλλιώς “αν δεν βρέξεις κώλο δουλειά δεν κάνεις”.
Πάντως μου κάνει εντύπωση. Πώς ένας τόσο υποτίθεται σουξεδιάρης καλλιτέχνης δεν έχει μέχρι σήμερα ένα τραγούδι να το χαρακτηρίσεις διαχρονικό.
Δείτε το βίντεο και παρατηρείστε το πάνω μέρος της σάλας καθώς και τα άδεια καθίσματα αλλά και την “τρύπα” στον κεντρικό άξονα απέναντι απο την σκηνή.



GIPHY App Key not set. Please check settings