Κρίσιμες είναι οι επόμενες 10 μέρες για το μέλλον του “Shopping Star”. Τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης πέριξ του 6% φέρνουν σκέψεις στα στελέχη του STAR για ολοκλήρωση του παιχνιδιού μόδας μετά από 8 χρόνια πορείας στην απογευματινή ζώνη.
- Αυτό συνδυάζεται και με το αυξημένο budget της prime time καθώς θα υπάρχουν ταυτόχρονα από Σεπτέμβρη τόσο το “GNTM”, όσο και η “Φάρμα”. Με απλά λόγια, έχει πέσει στο τραπέζι των συσκέψεων η σκέψη το “Shopping Star” να αντικατασταθεί από καθημερινό ξένο σήριαλ και όχι από κάποιο νέο πρόγραμμα.
Βέβαια, όλα είναι στον “αέρα”…



GIPHY App Key not set. Please check settings