in

Kρίση στη Μέση Ανατολή – Χρυσές δουλειές για τα λιμάνια Μεσογείου και Αφρικής

«Τα ασφάλιστρα κινδύνου πολέμου για πλοία κοντά στον Κόλπο ή τα Στενά του Ορμούζ καταγράφουν αυξήσεις έως και 300-400%, καθώς οι ασφαλιστές επανεκτιμούν τους όρους κάλυψης. Η αυξημένη κυκλοφορία σε αφρικανικά και μεσογειακά λιμάνια ασκεί πίεση στα συστήματα μεταφορών και αποθήκευσης των λιμένων».

  • Στο τελευταίο της σημείωμα προς τους πελάτες της, η διεθνής εταιρεία διαχείρισης μεταφορών Allyn International καταγράφει τις πρώτες επιπτώσεις στις θαλάσσιες μεταφορές μετά την κλιμάκωση της πολεμικής σύγκρουσης Ισραήλ- Ιράν.

Όπως αναφέρει, η διαδρομή Ερυθράς Θάλασσας/Διώρυγας του Σουέζ κατέγραφε ήδη μειωμένη κίνηση λόγω των επιθέσεων των Χούθι, εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο.

Τώρα, η πιθανότητα χτυπημάτων ή κλεισίματος των στενών του Ορμούζ εκτοξεύουν τον κίνδυνο σε όλη την περιοχή και καθιστούν πιθανή την «αναδρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική, γεγονός που σημαίνει:

•7–13 επιπλέον ημέρες διέλευσης
•1 εκατομμύριο δολάρια επιπλέον κόστος ανά ταξίδι και
•μείωση της παγκόσμιας χωρητικότητας κατά περίπου 15%, αφού τα πλοία παραμένουν δεμένα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνοντας τον διαθέσιμο στόλο»

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Ένας νεκρός, 36 τραυματίες στον σεισμό 6,1 βαθμών

Ιωάννα Τούνη – “Τάραξε” τα social media με παιχνίδια με τη γλώσσα της…