Υποτίθεται πώς οι συγκεκριμένες παραγωγές στήθηκαν απο τα προγράμματα των καναλιών για να φέρουν έσοδα στα “μαγαζιά”.
- Όμως αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος πώς η εξίσωση δεν βγαίνει καθώς τα νούμερα είναι πολύ χαμηλά τόσο για τον Τσουρό – που κάποιοι υποστηρίζουν πώς η εβδομάδα αυτή μπορεί να είναι και η τελευταία του – αλλά και για τον Πάτρα.
Που μπορεί χθές να ξεπέρασε το 4% σε ένα κανάλι που έκανε συνολικά 3,1% μέσο όρο ημέρας… αλλά δεν παύει η εκπομπή να μην “βλέπεται”.
Γεγονός είναι πώς και οι δυο έχουν την ίδια μοίρα… και κατατάσσονται απο το κοινό στις τελευταίες θέσεις των επιλογών του. Δείτε τα νούμερα αναλυτικά:




GIPHY App Key not set. Please check settings