Με έναν τίτλο και με marketing κόλπα… δεν βάφεις αυγά. Όπως και με “πορδές δεν βάφεις αυγά” που λέει ο θυμόσοφος λαός μας. Και οι δυο εκπομπές έχουν πλέον τεράστιο πρόβλημα βιωσιμότητας και παραμονής.
- Το κοινό του καθημερινού είναι πολύ ενημερωμένο και δεν είναι αιχμάλωτο της τηλεόρασης. Πολλές οικογένειες είναι εκτός σπιτιού, με αποτέλεσμα η συνολική “πίτα” τηλεθέασης να είναι μικρότερη στη μεσημεριανή ζώνη. Κι αυτό κάνει την προσπάθεια ανόδου της τηλεθέασης πολύ πιο δύσκολη.
Και εδώ καθιστά πολύ σημαντική την “Ελλιπής Εδραίωση”. Οι εκπομπές του Τσουρού και του Πάτρα προσπάθησαν να χτίσουν την δική τους ταυτότητα σε μια ζώνη όπου το κοινό έχει ήδη σταθερές συνήθειες, κάτι που αποδείχτηκε “φόλα”.
Ο κόσμος έχει απαιτήσεις…και δεν βλέπει μετριότητες. Βαρέθηκε!




GIPHY App Key not set. Please check settings