in

Η βίζιτα που κατάφερε να “σπάσει” τον κανόνα της επαναληψιμότητας

Στον χώρο της σ3ξεργασίας υπάρχει ο όρος της επαναληψιμότητας δηλαδή οι άντρες πελάτες να επιλέγουν για πάνω από μία φορά την ίδια βίζιτα.

  • Πάτα ΕΔΩ για τη συνέχεια

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Θρίλερ στην Ρόδο – Εντοπίστηκε ανθρώπινο οστό στο Φαληράκι

Ναταλία Γερμανού για Λιάγκα – Klavdia – «Είπε τη γνώμη του χοντροκομμένα, τώρα θα τον μάθουμε;»