Ότι δεν κατάφερε το Open με γνωστά στελέχη της αγοράς, μεταγραφές τηλεαστέρων, ακριβοπληρωμένα προγράμματα και πολύ διαφήμιση το κατάφερε με τον εξής απλούστατο τρόπο:
- Την σύμπραξη του καλοκουρδισμένου ενημερωτικού τομέα του σταθμού που διευθύνει ο Νίκος Παναγιωτόπουλος με την BarkingWell Media του Νίκου Κοκλώνη.
Την Πέμπτη στο γενικό σύνολο το Openείχε 12,8% και ακολούθησαν το Mega με 12,5%, ο Alpha με 11,4%, ο ΣΚΑΪ με 10%, το STAR με 9,3%, ο ΑΝΤ1 με 8,3% και η ΕΡΤ1 με 5,8%.
- Όπως καταλαβαίνετε το παιχνίδι πλέον για το τι θα συμβεί τη νέα σεζόν είναι ορθάνοιχτο.
Η άνοδος των ενημερωτικών εκπομπών και των δελτίων ειδήσεων του Open, τα σταθερά καλά διψήφια του «Έρωτα Φυγά» που από την Κυριακή επιστρέφει με νέα επεισόδια και βέβαια οι καινούργιες ψυχαγωγικές εκπομπής της Barking Well Media έχουν θορυβήσει τους άλλους «μεγάλους» που έχουν ήδη αρχίσει να ψάχνονται…
Κατάντια για ΕΡΤ, ΑΝΤ1 και ΣΚΑΪ που βούλιαξαν.
Προγράμματα εκατομμυρίων…
👍