Αν κανείς παρατηρήσει… απλά την τηλεθέαση των προγραμμάτων το βράδυ της Παρασκευής θα δεί… πώς οι διαφορές είναι πολύ μικρές έως και ελάχιστες. Κι αυτό έχει να κάνει με τα “κλεισμένα ραντεβού” που έχει ο τηλεθεατής την τελευταία εργάσιμη ημέρα της εβδομάδας.
- Την ίσια στιγμή και χωρίς να είναι κανείς ειδικός… οικονομολόγος ή εμπορικός… διευθυντής μπορεί να κατανοήσει το “Value for money” της ταξιδιωτικής εκπομπής του Αρναούτογλου.
Πρόκειται για μια παραγωγή που στοιχίζει πολύ λίγα σε σχέση με τα προγράμματα του ανταγωνισμού… και φέρνει τρείς φορές παραπάνω έσοδα σε σχέση με το κόστος της.
Αν αυτό δεν είναι golden deal για τον Αντ1 τι είναι; Δείτε τα νούμερα αναλυτικά παρακάτω:




Δεν έχουν αντίπαλο