Παγωμάρα στις πωλήσεις της La Vie en Rose, της εταιρείας καλλυντικών που ίδρυσε η Δήμητρα Κατσαφάδου το 2016 και κατέγραψε εκρηκτική πορεία τα τελευταία χρόνια, χάρη και στην εκτεταμένη παρουσία της μέσω social media αλλά και παραδοσιακών μέσων.
- Μετά το μεγάλο «μπαμ», η αγορά φαίνεται να περνά σε μια πιο ώριμη φάση, με τους βασικούς δείκτες να πιέζονται. Ο τζίρος της εταιρείας μειώθηκε το 2024 στα 35,7 εκατ. ευρώ, έναντι 36,9 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων υποχώρησαν στα 17,489 εκατ. ευρώ από 19,898 εκατ. ευρώ το 2023.
Στην τελική γραμμή, τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 13,552 εκατ. ευρώ, έναντι 15,449 εκατ. ευρώ το 2023. Παρά την κάμψη, το καθαρό περιθώριο κέρδους παραμένει εντυπωσιακά υψηλό για τον κλάδο, στο 37,9% το 2024, αν και σε πτωτική πορεία από το 41,9% του 2023 και το 44,5% του 2022.
Οι αριθμοί δείχνουν ότι η La Vie en Rose εξακολουθεί να απολαμβάνει προνομιακή κερδοφορία, αλλά με τάση προσαρμογής σε πιο «φυσιολογικά» επίπεδα. Τα έξοδα προβολής και διαφήμισης ανήλθαν σε 3,071 εκατ. ευρώ, ενώ οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού στα 5,429 εκατ. ευρώ.
Πηγή Wiseman



GIPHY App Key not set. Please check settings