Μια αλήθεια που δύσκολα λέγεται θα σας αποκαλύψουμε σήμερα. Μπορεί η πρωινή εκπομπή με τον Γιώργο Λιάγκα να διένυσε μία καλή σεζόν σε νούμερα τηλεθέασης κατακτώντας τη δεύτερη θέση, ωστόσο δεν συνέβη το ίδιο και στα «ταμεία» του σταθμού.
- Τα έσοδα από τα εμπορικά για τη συγκεκριμένη εκπομπή ήταν πολύ χαμηλά συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και σε σχέση με άλλες εκπομπές.
Οι λόγοι είναι δύο:
Πρώτον, οι εταιρείες επιθυμούν το γυναικείο πρόσωπο που παρουσιάζει τα εμπορικά να ταυτίζεται στη συνείδηση του κοινού ως πρόσωπο telemarketing και να έχει έναν ευρύτερο ρόλο στην εκπομπή.
Δεύτερον, θεωρήθηκε ότι η βαριά θεματολογία στο 70% της εκπομπής δεν ευνοεί την τοποθέτηση τέτοιων προιόντων. Για αυτό και ο Λιάγκας τις τελευταίες μέρες το έχει γυρίσει πιο πολύ στο τηλεοπτικό και ψυχαγωγικό ρεπορτάζ..
GIPHY App Key not set. Please check settings