Για όσους δεν τον γνωρίζετε, ο Γιάννης Σαραντίτης, πολύ γνωστός δικηγόρος με δραστηριότητα στα ναυτιλιακά, έχει ανοιχτεί τα τελευταία χρόνια κι έχει γίνει εφοπλιστής.
- Η εταιρεία του, “W Marine” έχτισε ένα στόλο με φορτηγά πλοία ενώ πρόκειται για μια ολοκληρωμένη εταιρεία πλοιοδιαχείρισης. Με την πάροδο των ετών ο στόλος διευρύνθηκε, κυρίως μέσω της ναυπήγησης νέων πλοίων, της απόκτησης μεταπωλήσεων από ναυπηγεία, καθώς και μέσω της απόκτησης πλοίων στην αγορά μεταχειρισμένων.
Τώρα μαθαίνω πως ο Σαραντίτης έκλεισε deal για την αγορά έως και τεσσάρων feeder containerships στο ναυπηγείο Huanghai. Η “W Marine” γίνεται η τελευταία ελληνική εταιρεία που εισέρχεται στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μια νέα παραγγελία στην Κίνα.
- Ο διευθύνων σύμβουλος Νίκος Τριανταφυλλάκης επιβεβαίωσε στο TradeWinds ότι η εταιρεία του υπέγραψε επιστολή πρόθεσης (LOI) για την κατασκευή δύο σταθερών και δύο προαιρετικών πλοίων χωρητικότητας 1.800 TEU στο ναυπηγείο
Ο μάνατζερ δεν αποκάλυψε την τιμή στην οποία θα ναυπηγηθούν τα πλοία από το Huanghai εάν ολοκληρωθεί η συμφωνία, ωστόσο οι εκτιμήσεις της αγοράς δίνουν τιμή περί τα 30 εκατ. δολ. το καθένα.
- Ο Γιάννης Σαραντίτης, δεινός τενίστας, με αδυναμία στα custom πανάκριβα πουκάμισα, εκτός από ναυτοδικηγόρος και εφοπλιστής είναι και επενδυτής σε ακίνητα.
Από τον Φεβρουάριο του 2009 είναι επίτιμος Πρόξενος της Νορβηγίας στην Ελλάδα και έχει παρασημοφορηθεί με τον τίτλο του Ιππότη του Τάγματος Τιμής, Πρώτου Βαθμού. Κρατήστε το όνομά του. Θα μας απασχολήσει…



GIPHY App Key not set. Please check settings