Οι φετινές παραλείψεις και αστοχίες της ΕΡΤ έφεραν ένα πρόχειρο αποτέλεσμα για τους 4.874.000 τηλεθεατές!
Όπως όλα δείχνουν ο συντονισμός της φετινής αποστολής ήταν κατώτερος των περιστάσεων και του 80% Τηλεθέασης, ποσοστό ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα και τα νούμερα τηλεθέασης, του κρατικού καναλιού.
Η προχειρότητα αυτή δεν έμεινε απαρατήρητη και από τις τηλεοπτικές εκπομπές και τον Τύπο που αποδοκιμάζουν τον κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα, και εμμέσως πλην σαφώς επιζητούν επίσημη ανακοίνωση από τους αρμόδιους για το τι πήγε λάθος με την φετινή μετάδοση και συντονισμό.
Να σημειωθεί ότι κατά την περσινή διοργάνωση, το BBC( κίνηση που θα κάνει και φέτος το σουηδικό SVT ) ως αρμόδιος φορέας, δεν δίστασε να στείλει ερωτηματολόγια σε όλους όσους παρευρέθηκαν στην διοργάνωση του Λίβερπουλ καθώς και στα επίσημα fan clubs ανά την Ευρώπη, με στόχο να αποσπάσει ένα ειλικρινές feedback που θα συμβάλει στην βελτίωση του συντονιστικού του ρόλου.
Είναι ένα καλό παράδειγμα πως ένας φορέας τέτοιου βεληνεκούς επιζητά την αξιολόγηση και δεν επαναπαυεται με την πεπατημένη. Είναι ένα φωτεινό παράδειγμα για καλύτερο συντονισμό στην ερχόμενη Eurovision στην Ελβετία, εκεί όπου ξεκίνησε ο διαγωνισμός και που όλοι οι fans πια, μετα και τα γεγονότα στη Σουηδία, ζητούν ολικό restart στον θεσμό.
ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ FANS
Ορισμένα ατυχή λάθη από μεριάς των παρουσιαστών, δημιούργησαν δυσαρέσκεια στους φανς του διαγωνισμού και στους τηλεθεατές που παρακολούθησαν την ελληνική μετάδοση. Πολλοί μιλούν για κακή ενημέρωση κάποιων γεγονότων και πληροφοριών, ενώ άλλοι μιλούν για έλλειψη γνώσεων, σχετικά με τον αγαπημένο τους διαγωνισμό.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
Από την άλλη μεριά, δεν ήταν λίγοι και αυτοί που έκριναν την ελληνική μετάδοση, από μια πιο ειδική σκοπιά.
Συγκεκριμένα, η Λίλα Σταμπούλογκου του protagon.gr γράφει:
Δύο είναι οι άξονες της παρουσίασης ενός θεάματος όπως η Eurovision: η πληροφορία και η άνεση.
Το πρώτο κατακτάται με ατελείωτο διάβασμα. Είτε έχεις πείρα στην παρουσίαση είτε όχι, αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Ο τηλεθεατής της Eurovision απολαμβάνει να μαθαίνει πληροφορίες για όλους αυτούς που βγαίνουν στη σκηνή και ο παρουσιαστής είναι το όχημα για να του τις δώσει, έχοντας αποστηθίσει πολλές σελίδες με γιουροβιζιονικά SOS, όπως στις Πανελλαδικές.
Δυστυχώς, δεν είδαμε ο Θανάσης Αλευράς και ο Ζερόμ Καλουτά να έχουν κατακτήσει αυτήν την πληροφορία. Και η άνεση δεν ήταν τόση, ώστε να σώσει την ημιμάθεια.
Αλλά εδώ υπήρχε και ένα ακόμα πρόβλημα. Μοιάζει να τους έβαλαν σε αυτή τη θέση περιμένοντας να μας κάνουν να γελάσουμε, όπως μας κάνουν να γελάμε στη σκηνή όταν παίζουν κείμενα και ρόλους, οπως μόνο αυτοί ξέρουν. Συγγνώμη, αλλά δεν είναι καθόλου το ίδιο.
GIPHY App Key not set. Please check settings