Αποσύρει τη μήνυση σε βάρος του πρώην υπουργού Λευτέρη Αυγενάκη ο υπάλληλος του αεροδρομίου για το επεισόδιο στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Σημειώνεται ότι ο υπάλληλος είχε καταθέσει μήνυση εις βάρος του ανεξάρτητου -πλέον- βουλευτή για το επεισόδιο, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα τη διαγραφή του Λ. Αυγενάκη από την ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας.
Για την υπόθεση υπήρξε παρέμβαση εισαγγελέα για τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας.
Σύμφωνα με το creta24, ο υπάλληλος, αφού έδωσε εντολή στους δικηγόρους του να ανακαλέσουν τη μήνυση σε βάρος του βουλευτή, με δήλωση του αφενός δημοσιοποιεί ο ίδιος την ταυτότητά του, αφετέρου χαρακτηρίζει το περιστατικό ατυχές, το οποίο παρουσιάστηκε, όπως λέει, με «πολλές ανακρίβειες και υπερβολές» από τα μέσα ενημέρωσης.
Πρόκειται για τον Παναγιώτη Βαζούρα, ο οποίος έκανε λόγο για «σύνηθες περιστατικό για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου».
Συγκεκριμένα, στη δήλωσή του ο Παναγιώτης Βαζούρας αναφέρει τα εξής:
«Τώρα που έχουν περάσει μέρες από το περιστατικό στο αεροδρόμιο, θα ήθελα να κάνω γνωστή την ταυτότητά μου, καθώς το όνομά μου δεν είναι “υπάλληλος του αεροδρομίου”, αλλά ονομάζομαι Παναγιώτης Βαζούρας και εργάζομαι στο αεροδρόμιο Αθηνών.
Εκείνη την μέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης αυτός ήταν ο κ. Αυγενάκης, τον οποίο δεν γνώριζα προσωπικά.
Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που ήθελαν να το παρουσιάσουν τα μέσα, αλλά μια ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης.
Μετά δε και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα μεταξύ μας ζήτημα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για τη στήριξη».
GIPHY App Key not set. Please check settings