Στρατηγική επέκταση στον τομέα των μικρότερης χωρητικότητας containerships πραγματοποιεί η ναυτιλιακή Chartworld Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Κολλάκη, εστιάζοντας σε έναν κλάδο που εμφανίζει αρκετή δυναμική το τελευταίο διάστημα.
Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Allied Shipbroking, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε συμφωνία με το ναυπηγείο Yangzhou Guoyu της Κίνας για την κατασκευή έως και οκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 3,100 teu, στο πλαίσιο της ανανέωσης και ενίσχυσης του στόλου της.
Η συμφωνία περιλαμβάνει τέσσερα πλοία αρχικά, με option για τέσσερα επιπλέον, ενώ κατά άλλες πηγές, το κόστος εκτιμάται σε 41-41 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο.
Η παράδοση τους θα πραγματοποιηθεί το 2028.
Πρόκειται για το δεύτερο deal ναυπήγησης της Chartworld μέσα σε λίγες εβδομάδες, καθώς τον Σεπτέμβριο υπέγραψε συμβόλαιο με άλλο -επίσης κινεζικό- ναυπηγείο, το New Dayang, για την κατασκευή δύο πλοίων ίδιας χωρητικότητας, τα οποία θα παραλάβει το 2027.
Η συμφωνία περιλαμβάνει option για δύο ακόμη containerships.



GIPHY App Key not set. Please check settings