Παρασκήνιο πίσω από τις κλειστές πόρτες – Το brand «Master chef» και το άγχος του STAR

Το έχουμε γράψει ξανά και επιμένουμε. Το τμήμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του STAR δεν περνά και την καλύτερη του φάση, καθώς η πίεση είναι μεγάλη.

 

  • Η έμφαση όλων στο «All Star Survivor», αλλά και οι φήμες για τελευταία σεζόν του «Master chef», πριν καν αρχίσει ο νέος κύκλος, έχουν δημιουργήσει ένα πολύ αρνητικό κλίμα για το ριάλιτι μαγειρικής.

Η εντολή είναι συγκεκριμένη: Δώστε επικοινωνιακή υποστήριξη στο «Master chef» με κάθε τρόπο.

 

Έτσι εξηγείται και το σημερινό δελτίο τύπου που δεν είχε λόγο να βγει στην παρούσα φάση. Θα έρθουν κινήσεις με σκοπό να ενδυναμωθεί το συγκεκριμένο branding. 

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Βιασμοί στα Πετράλωνα – Στο φως τα μηνύματα της 22χρονης στον πατέρα της

Επίθεση των άθλιων του Ρουβίκωνα στο σπίτι του Γεωργιάδη – Ήταν τα παιδιά του μέσα…