LOLLOL CuteCute OMGOMG

Τηλεθέαση – Ο Κοκλώνης στήνει ραντεβού κάθε Σάββατο. Δεν βλέπει “κανέναν” απέναντι του

Είναι μεγάλο αβαντάζ για κάθε τηλεοπτικό σταθμό να έχει στην φαρέτρα του προγράμματος του μια εξάωρη παραγωγή που να του δίνει και νούμερα. Και αυτό συμβαίνει φέτος απο την πρώτη κιόλας εκπομπή με το “Just the 2 of us”.

 

Έχει έρθει έτσι η συγκυρία που ο Νίκος Κοκλώνης εδώ και τρείς εβδομάδες παίζει χωρίς αντίπαλο παρότι οι “απέναντι” προσπαθούν να τον ζημιώσουν με ταινίες πρώτης προβολής.

  • Η παραγωγή της Barking Well, λειτουργεί ώς καλοκουρδισμένο ρολοϊ και αποφέρει και τηλεθέαση στον σταθμό βελτιώνοντας κατα πολύ την εβδομαφδιαία εικόνα του αλλά και μεγάλα έσοδα. 

Ναι. Μεγάλα έσοδα. Αυτός είναι και ο λόγος που δημιουργήθηκε φέτος και εμπορικό τμήμα στην εταιρεία παραγωγής. Διότι με την “ναυαρχίδα Just”, ο παραγωγός Κοκλώνης καταφέρνει και ρεφάρει μεγάλο μέρος της επένδυσής του.

Και χθές το πρόγραμμα πέταξε κοντά στο 17%. Έναν μέσο όριο πολύ μεγάλο αν αναλογιστεί κανείς πώς η διάρκεια της εκπομπής είναι αντίστοιχα πολύ μεγάλη.

 

4 Comments

Leave a Reply
  1. Ναι αλλά είναι πολύ κουραστικός που την κανονική διάρκεια του just η οποία είναι για 2-3 ώρες,την έκανε 5 φέρνοντας καλιτέχνες.Αν ήθελε μπουζούκια ας έκανε άλλη μία εκπομπή μετά και να πήγαινε μέχρι και τις 3 το πρωί και δεν θα μας χαλούσε.
    Αυτα τα νουμερα θα ήταν περισσδότερα αν είχε την κανονική ώρα το JYST και όχι αυτό το ξεχίλωμα…

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

“J2US” – Η Γαρμπή σε Δημητρίου. «Κάτι έχεις ε; Το ματάκι». Η αντίδραση της

Επίθεση με βιτριόλι στην Κρήτη – Στέφανος Κοκολογιάννης. Ούτε γάμος, ούτε παιδί με την 38χρονη